Хитойда маиший кимё маҳсулотлари ишлаб чиқарувчи Procter & Gamble компанияси мамлакат учун рекорд миқдордаги– 6,03 млн юанлик (1 млн доллар) жаримага тортилди, деб хабар берди MarketWatch нашри.
Бунга компания томонидан ишлаб чиқариладиган Crest тиш пастасининг рекламаси сабаб бўлган. Рекламада таъкидланишича, тишлар тиш пастасидан фойдаланишнинг биринчи куниданоқ оқаришни бошлайди. Текширишлар натижасида реклама видеоролигида оқартириш эффектини намойиш қилиш учун компьютер графикасидан фойдаланилгани аниқланди.
Procter & Gamble компаниясининг Хитойдаги бўлими – Crest China матбуот хизматининг таъкидлашича, рекламанинг намойиши 2014 йилнинг ўрталарида тўхтатиб қўйилган, оқартириш эффектига эса тиш пастасидан фойдаланган ҳолда тишларни ювиш техникаси тўғри амалга оширилганда бир кундаёқ эришиш мумкин.
Манба: www.kun.uz “Замин” янгиликларини “Youtube”да кузатиб боринг
Ctrl
Enter
Хато топдИнгизми?
Иборани ажратиб Ctrl+Enter тугмасини босингМавзуга оид янгиликлар
Москвадаги теракт бўйича яна уч киши ушланди
Россиялик терговчилар терактда айбланаётганлар оиласини сўроқ қилиш учун Тожикистонга келди
Қаҳва ва саратон: олимлардан зўр янгилик!
Терактдан кейин Россиядаги Тожикистон фуқаролари нафрат ва тажовузга дучор бўлмоқда
Россия қўшинлари Авдеевкадаги иккита қишлоқни эгаллаб олди
Эммануэл Макрон: “Украина тез орада қулаши мумкин”
Эрдўғон террорчилар ҳақида кескин гапирди
Россиянинг ҳарбий операциядаги манёври Украинани ҳайратга солди