Ўтган йили энг қиммат бренд номини Google’га бой бериб қўйган АҚШнинг бошқа бир компанияси — Apple яна ушу номни қайтариб олди. Бу ҳақда «Asia-Plus» ахборот агентлиги'га асосланиб «Дарё» нашри хабар бермоқда.
Millward Brown агентлиги томонидан ўтказилган Most Valuable Global Brand 2015 номли тадқиқотда Apple бренди 246,992 миллиард долларга, Google эса 173,652 миллиард долларга баҳоланган.
Учинчи ўринда Microsoft (115,5 миллиард доллар) кўрсатилган бўлса, IBM (93,987 миллиард доллар) тўртинчи ўринни эгаллаган. Шунингдек, кучли ўнликдан Visa, AT&T, Verizon, Coca-Cola, McDonald’s ва Marlboro ўрин олган. «Замин» янгиликларини «Вконтакти»да кузатиб боринг
Ctrl
Enter
Хато топдИнгизми?
Иборани ажратиб Ctrl+Enter тугмасини босингМавзуга оид янгиликлар
Эрдўғон: «Исроил Гитлердан ҳам ўтиб кетди»
«Реал Мадрид» устози Карло Анчелотти кечаги ғалабадан сўнг нималар деди?
Ўзбекистонда зилзилага тайёргарлик кучайтирилади
Зеленский: Россия Украинанинг иссиқлик энергетикасини деярли тўлиқ яксон қилди
Қондаги шакар миқдорини тартибга солувчи фойдали мева номи айтилди
Хотирани яхшилашнинг жуда оддий усули топилди
Бизнес имкониятингизни кенгайтиринг
Қозоғистонлик миллиардерлар сув тошқинидан зарар кўрган ҳудудларга маблағ ажратди