Хитойда маиший кимё маҳсулотлари ишлаб чиқарувчи Procter & Gamble компанияси мамлакат учун рекорд миқдордаги– 6,03 млн юанлик (1 млн доллар) жаримага тортилди, деб хабар берди MarketWatch нашри.
Бунга компания томонидан ишлаб чиқариладиган Crest тиш пастасининг рекламаси сабаб бўлган. Рекламада таъкидланишича, тишлар тиш пастасидан фойдаланишнинг биринчи куниданоқ оқаришни бошлайди. Текширишлар натижасида реклама видеоролигида оқартириш эффектини намойиш қилиш учун компьютер графикасидан фойдаланилгани аниқланди.
Procter & Gamble компаниясининг Хитойдаги бўлими – Crest China матбуот хизматининг таъкидлашича, рекламанинг намойиши 2014 йилнинг ўрталарида тўхтатиб қўйилган, оқартириш эффектига эса тиш пастасидан фойдаланган ҳолда тишларни ювиш техникаси тўғри амалга оширилганда бир кундаёқ эришиш мумкин.
Манба: www.kun.uz «Замин» янгиликларини «Вконтакти»да кузатиб боринг
Ctrl
Enter
Хато топдИнгизми?
Иборани ажратиб Ctrl+Enter тугмасини босингМавзуга оид янгиликлар
Россия Ғазога 29 тоннадан ортиқ инсонпарварлик ёрдами жўнатди
АҚШ полициячиларининг «ақлли қарори» Legoга маъқул келмади
АҚШ расмийлари: Миллионлаб америкаликлар хитойлик ҳакерлар ҳужумига учраган
Россиянинг ҳарбий операциядаги манёври Украинани ҳайратга солди
Дубай ҳукмдорининг энг гўзал қизи қандай ҳаёт кечиради?
Эммануэл Макрон: “Украина тез орада қулаши мумкин”
«Толибон» Москвадаги теракт ташкилотчиларини йўқ қилишга ваъда берди
«Крокус»даги ҳужум бўйича саккизинчи айбланувчининг исми ошкор қилинди