Xitoyning internet-tijorat sohasida faoliyat yurituvchi Alibaba kompaniyasi o‘z savdo maydonchalarida qalbaki mahsulotlar bilan kurash kampaniyasini boshladi. Bu haqda Kun.uz yozmoqda.
Alibaba bunday mahsulotlar bilan kurash chorasi sifatida nufuzli brendlar, savdo assosiasiyalari va intellektual mulk sohasidagi ekspertlar bilan hamkorlikni yo‘lga qo‘yadi. Ular orasida Louis Vuitton, Swarovski va boshqa mashhur markalar bor.
Kompaniya bunday hamkorlik bozor ishtirokchilariga kompaniya bilan intellektual mulk sohasidagi tajribalarini o‘rtoqlashish imkonini berishidan umid qilmoqda. Alibaba buning o‘rniga alyans a’zolariga qalbaki mahsulotlar borasidagi ma’lumotlar va texnik ko‘mak taqdim etadi. “Zamin” yangiliklarini “Facebook”da kuzatib boring
Ctrl
Enter
Xato topdIngizmi?
Iborani ajratib Ctrl+Enter tugmasini bosingMavzuga oid yangiliklar
Zelenskiyga ukrainaliklar haqida kutilmagan yangilik aytildi
HAMAS yetakchisi: Isroil Rafahga kirsa, Falastin xalqi oq bayroqni ko‘tarmaydi
Zohida Umarova nima sababdan o‘g‘li va kelini bilan birga yashamasligini aytdi
Olimlar o‘quvchilarning familiyasidagi bosh harf ularning bahosiga ta’sir qilishini aniqladi
Germaniyaning Knauf kompaniyasi Rossiyadan butunlay chiqib ketishini tasdiqladi
Ramzan Qodirovning 19 yoshli qizi medal bilan taqdirlandi
Akademik Qodir G‘ulomov Qo‘shrabotda bo‘ldi
O‘zbekistonda o‘tgan uch oyda qancha avtomobil ishlab chiqarilgan?