2010 йилдан 2016 йилгача бозордаги нарх тенденциясини таҳлил қилган McKinsey компанияси ўтган давр мобайнида аккумуляторлар баҳоси 80 фоизга тушганини маълум қилди.
Ҳозир аккумулятор нархи унинг кВт•соатига боғлиқ. McKinsey консалтинг компаниясининг экспертлари электромобилдаги батареянинг бир кВт•соати нархи 230 долларга тўғри келаётганига урғу берди. Бунга асосланиб, оддий автомобил ва электромобиль баҳоси орасидаги фарқ тахминан 14 минг долларга тенглашганини ҳисоблаш мумкин. Электромобилларнинг ўртача батарея сиғими 60 кВт•соатга тенг.
Ҳозир, асосан, литий-ионли батареялар ишлаб чиқарилмоқда. Соҳа экспертлари келаси ўн йилликда компаниялар литий-олтингугуртли аккумулятор ишлаб чиқаришга ўтишини башорат қиляпти. Натижада батареяларнинг сиғими ортади, электромобилларнинг баҳоси пастлайди, деб ёзади Carzone сайти. “Замин” янгиликларини “Одноклассники”да кузатиб боринг
Ctrl
Enter
Хато топдИнгизми?
Иборани ажратиб Ctrl+Enter тугмасини босингМавзуга оид янгиликлар
«Реал Мадрид» устози Карло Анчелотти кечаги ғалабадан сўнг нималар деди?
Ўзбекистонда зилзилага тайёргарлик кучайтирилади
Эрдўғон: «Исроил Гитлердан ҳам ўтиб кетди»
Бизнес имкониятингизни кенгайтиринг
АҚШ разведкаси: Украина 2024 йил охиригача урушда ютқазиши мумкин
Сирдарёда бюджетга жуда кўп миқдорда зарар етказган майнинг ферма аниқланди
Хотирани яхшилашнинг жуда оддий усули топилди
Қондаги шакар миқдорини тартибга солувчи фойдали мева номи айтилди