Ўтган йили энг қиммат бренд номини Google’га бой бериб қўйган АҚШнинг бошқа бир компанияси — Apple яна ушу номни қайтариб олди. Бу ҳақда «Asia-Plus» ахборот агентлиги'га асосланиб «Дарё» нашри хабар бермоқда.
Millward Brown агентлиги томонидан ўтказилган Most Valuable Global Brand 2015 номли тадқиқотда Apple бренди 246,992 миллиард долларга, Google эса 173,652 миллиард долларга баҳоланган.
Учинчи ўринда Microsoft (115,5 миллиард доллар) кўрсатилган бўлса, IBM (93,987 миллиард доллар) тўртинчи ўринни эгаллаган. Шунингдек, кучли ўнликдан Visa, AT&T, Verizon, Coca-Cola, McDonald’s ва Marlboro ўрин олган. “Замин” янгиликларини “Инстаграм”да кузатиб боринг
Ctrl
Enter
Хато топдИнгизми?
Иборани ажратиб Ctrl+Enter тугмасини босингМавзуга оид янгиликлар
Германиянинг Knauf компанияси Россиядан бутунлай чиқиб кетишини тасдиқлади
Эрон президенти жиддий баёнот берди: «Исроилдан ҳеч нарса қолмайди»
Футзал. Осиё Кубоги. Тожикистон Японияни гуруҳда қолдирди
Қайси кундалик одатлар иммунитет пасайишига олиб келишини биласизми?
Тошкентда 02 кодли авторақамлар тахминан қачон пайдо бўлиши айтилди
Crocus терактида айбланаётган тожикистонлик Далержон Мирзоевнинг ота-онаси ўғли ҳақида гапирди
Сариқми ёки яшил: қайси турдаги банан фойдалироқ?
ҲАМАС етакчиси: Исроил Рафаҳга кирса, Фаластин халқи оқ байроқни кўтармайди