Хитойда маиший кимё маҳсулотлари ишлаб чиқарувчи Procter & Gamble компанияси мамлакат учун рекорд миқдордаги– 6,03 млн юанлик (1 млн доллар) жаримага тортилди, деб хабар берди MarketWatch нашри.
Бунга компания томонидан ишлаб чиқариладиган Crest тиш пастасининг рекламаси сабаб бўлган. Рекламада таъкидланишича, тишлар тиш пастасидан фойдаланишнинг биринчи куниданоқ оқаришни бошлайди. Текширишлар натижасида реклама видеоролигида оқартириш эффектини намойиш қилиш учун компьютер графикасидан фойдаланилгани аниқланди.
Procter & Gamble компаниясининг Хитойдаги бўлими – Crest China матбуот хизматининг таъкидлашича, рекламанинг намойиши 2014 йилнинг ўрталарида тўхтатиб қўйилган, оқартириш эффектига эса тиш пастасидан фойдаланган ҳолда тишларни ювиш техникаси тўғри амалга оширилганда бир кундаёқ эришиш мумкин.
Манба: www.kun.uz “Замин” янгиликларини “Telegram”да кузатиб боринг
Ctrl
Enter
Хато топдИнгизми?
Иборани ажратиб Ctrl+Enter тугмасини босингМавзуга оид янгиликлар
Ўзбекистонда ўтган уч ойда қанча автомобиль ишлаб чиқарилган?
Олимлар ўқувчиларнинг фамилиясидаги бош ҳарф уларнинг баҳосига таъсир қилишини аниқлади
Рамзан Қодировнинг 19 ёшли қизи медаль билан тақдирланди
Damas учун онлайн контрактация очилади
Швейцария президенти Путинга мактуб йўллади
АҚШнинг Суриядаги ҳарбий базасига ракеталар ҳужум қилди
Академик Қодир Ғуломов Қўшработда бўлди
Германиянинг Knauf компанияси Россиядан бутунлай чиқиб кетишини тасдиқлади