Kuningiz yaxshi oʻtishi uchun ushbu odatlardan voz keching

  • 05 oktyabr 2019, 06:00
  • 1 550
  • Hayot tarzi
  • Kuningiz yaxshi oʻtishi uchun ushbu odatlardan voz keching
    Ertalab o‘zingizga kerakli sur’atni belgilab olish juda muhimdir. Ammo zararsiz ko‘rinadigan ba’zi odatlar bizga kunni foydali va unumli o‘tkazishimizga xalaqit beradi. Kechqurun vaqtni bekorga sarflash haqida qayg‘urmaslik uchun nima qilish kerakligi aniqlandi.

    1. Budilnikni qayta sozlamang
    Yana besh daqiqa! - o‘ylaymiz ertalab. «10 yoki 15 yaxshiroq!» Va biz uni qayta-qayta o‘zgartiramiz. Biroq, shu tarzda biz nafaqat uyquni xavf ostiga qo‘yamiz, balki sog‘lig‘imizga ham jismoniy, ham ruhiy zarar yetkazamiz.
    Uyg‘otuvchi signalni o‘chirib, uyquga ketganingizda har safar o‘zingizga zarar yetkazadigan 2-usul, yangi uyqu siklini boshlaysiz, 10 daqiqadan so‘ng esa yana qayta uyg‘onasiz.

    Natijada, yaxshi dam olish o‘rniga, biz ko‘plab bo‘laklarga bo‘lingan uyquni olamiz. Shunday qilib, takrorlash tugmasi sizning ruhiy salomatligingiz uchun ziyon, har qanday signal bilan kortizol qon oqimiga kiradi. Yoki, agar siz haqiqatan ham bir oz ko‘proq uxlab olishni xohlasangiz, o‘zingizga to‘liq 30 daqiqa vaqt bering.

    2. To‘shagingizni rostlang
    Odatlarni shakllantirish bo‘yicha mutaxassis Charlz Daxiggning so‘zlariga ko‘ra, agar siz uyg‘onganingizdan so‘ng darhol to‘shagingizni yig‘ishtirsangiz, kuningiz yanada samarali o‘tadi. Buning sababi va ta’siri aynan qayerda ekanligi aniq emas. Ehtimol, bu odamlarni tartibli qiladi, intizomli qilar.
    Qanday bo‘lmasin, Charlz Daxigg to‘shakni tozalashni odatlarning asoslaridan biri, ya’ni hayotning barcha sohalarida o‘zgarishlarga olib keladigan narsalardan biri deb hisoblaydi.

    3. Tongni qahva bilan boshlamang
    Ko‘p odamlar uchun ertalab bir chashka qahva ichish odatga aylangan, usiz kun boshlanmaydi. Ammo neyrofiziologlar bu odatdan voz kechishni tavsiya qiladi. Gap shundaki, ertalab ko‘proq yoki kamroq barqaror kunlik rejim bilan qondagi kortizol darajasi ko‘tariladi, bu gormon tetik uyg‘onish reaksiyasini beradi.

    4. Uyg‘onganingizdan so‘ng darhol telefonni ushlamang
    Shunday qilib, smartfonlarning har beshta foydalanuvchisining to‘rttasi uyg‘onganidan keyin 15 minut ichida o‘z telefonlarini tekshirib ko‘radi. Bu ajablanarli emas, chunki ko‘pchiligimiz smartfonda o‘rnatilgan budilnikdan foydalanamiz. Ammo keyin, gadjetni joyiga qo‘yib, yotishdan va yangi kunni boshlashning o‘rniga, biz pochta va xabarlarni tekshirishni, ijtimoiy tarmoqlarda yangiliklarni ko‘rishni boshlaymiz.
    Va natijada biz sportga, meditatsiyaga, kitoblarga yoki ish uchun sarflashimiz mumkin bo‘lgan vaqtimizni yo‘qotamiz.

    5. Qorong‘ida to‘plang
    Kuzda va qishda, kunduzgi soatlar qisqartirilganda, derazadan tashqarida hali qorong‘i bo‘lganida turish kerak bo‘ladi. Miya ko‘chada hali tun ekanligi to‘g‘risida qaror qabul qiladi va uyg‘onish shart emas degan xulosaga keladi.
    Shu sababdan uyg‘onishingiz bilan chiroqni yoqing.

    Facebook орқали авторизация
    Ma'lumot

    Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
    » » Kuningiz yaxshi oʻtishi uchun ushbu odatlardan voz keching