Qish payti edi. Frank Epperson chanqadi. U o‘ziga ichimlik tayyorlashga qaror qildi. U xushbo‘y shakar aralashmasini oldi va uni kosaga solib, jigarrang tayoqcha bilan aralashtirdi. Va o‘yinga berilib ketdi.
Tashqarida o‘ynaganidan keyin u ichkilikni old maysazorda unutib qoldirganini esladi. Ammo borib shuni olib kelishga hafsala qilmadi. Keyin ichkariga uxlagani kirib ketdi. U ertasi kuni ertalab qaytib kelganida, u yerda muzlatilgan suyuqlik bilan turgan stakanini ko‘rdi.
Uni olish uchun tayoqni tortib ko‘rdi, unga muzlatilgan shakar suvi yopishtirilgan edi. Qanaqa ekan deb o‘ylagan Frank muzlatilgan suyuqlikni yeb ko‘rdi va uni juda yoqtirib qoldi. Shunda uning miyasiga zo‘r g‘oya keldi. U o‘z biznesini boshlashi kerak. Shunday qilib, u yana stakanlarni shakarli suvga to‘ldirib, yog‘och tayoqchalarni qo‘yib, ularni muzlatib, «Epsicle» deb nomlangan narsani sotishni boshladi. Uning tadbirkorligi o‘sha paytda trendda bo‘lgan limonad savdosini sindirdi.
Savdo uning mahallasida boshlanib, keyin boshqa joylarga ham tarqaldi. Oxir-oqibat, u mahsulotni «Popsicle» deb o‘zgartirdi. Shunday qilib, yangi mashhur tendensiya paydo bo‘ldi. U esa hozir biz sevib yeydigan «Muzqaymoq»dir, deya xabar bermoqda Quora. “Zamin” yangiliklarini “Odnoklassniki”da kuzatib boring
Ctrl
Enter
Xato topdIngizmi?
Iborani ajratib Ctrl+Enter tugmasini bosingMavzuga oid yangiliklar
«Real Madrid» ustozi Karlo Anchelotti kechagi g‘alabadan so‘ng nimalar dedi?
Buxoro viloyatida «Neksiya-3» avtomashinasi buklanib qoldi
Davlat xavfsizlik xizmati maklerlarga qo‘shib mansabdorlarni ham qo‘lga oldi
Erdo‘g‘on: «Isroil Gitlerdan ham o‘tib ketdi»
O‘zbekistonda zilzilaga tayyorgarlik kuchaytiriladi
Sirdaryoda budjetga juda ko‘p miqdorda zarar yetkazgan mayning ferma aniqlandi
Ukraina 100 km dan ortiq parvoz masofasiga ega kamikadze dronini yaratdi
Futzal. Qirg‘izistonliklar amaldagi Osiyo chempionini mag‘lub etishdi