Ishda o‘zingizni yana ham quvvatli sezishingizga yordam beradigan 10 maslahat

  • 23 dekabr 2019, 07:35
  • 1 482
  • Hayot tarzi
  • Ishda o‘zingizni yana ham quvvatli sezishingizga yordam beradigan 10 maslahat
    Kunduzgi energiya qulashi - umumiy tajriba. Bunday holatni asosan seshanba kunning ikkinchi yarmi yoki haftaning oxirida ish tugashiga sanoqli soatlar qolganida his qilishingiz mumkin.
    Baxtingizga hafta davomida sizga quvvat bag‘ishlovchi, kayfiyatingizni ko‘targan holda sizni yana samarali xodimlar safiga qaytara oladigan usullar ishlab chiqildi.

    GOBanking TRWS sog‘liq va sog‘liqni saqlash sohasidagi turli soha mutaxassislariga ishda ko‘proq energiya berishning eng yaxshi usullarini aniqlash uchun murojaat qildi. Bundan ko‘proq energiya olish va ishda muvaffaqiyatli bo‘lish uchun ushbu 10 usulni ko‘rib chiqing.

    1. Kunni limon suvi bilan boshlang
    "Nonushtani yeyish yoki birinchi kofe ichishingizdan oldin, bir stakanga teng issiq limonli suvdan boshlang", deydi hayot murabbiyi Tanya Ottershteyn-Lixs. "Bu o‘zingizni quvvatli his qilishingizga to‘sqinlik qilayotgan toksinlarni o‘chirishga yordam beradi va ertalabki suyuqlik bilan tanani oziqlantirasiz; axir siz 7-8 soatlab suv ham ichmasdan ishlashingizga to‘g‘ri keladi. Sharbatning yoqimli hidi bilan bir qatorda limon tabiiy yoqilg‘i va energiya portlashini ta’minlaydi, deydi quvvat va shamollatish bo‘yicha mutaxassis Serxio Rojas.

    2. Nonushtani albatta qiling
    Sizning tanangiz bir necha soat davomida dam oldi va ozuqalardan xalos bo‘ldi. Endi esa uni o‘t oldirish uchun yoqilg‘i kerak. Bunday yoqilg‘i tanaga oqsil ko‘rinishida kiradi.
    Energiyani kuchaytirish uchun bodom va chinnigullar yoki qattiq qaynatilgan tuxum va bodom moyi, jeleli jigarrang guruch kekslari bilan jo‘xori uni yeyish tavsiya qilinadi.

    3. Vitaminlar qabul qiling
    Osteopotik shifokor, Calapai, energiya uchun eng yaxshi vitamin B12, S vitamini, magniy va fol kislotasi ekanligini aytdi. "Bu charchoqni yengishda samarali yordam beradigan ajoyib qo‘shimchalar", - deydi Calapai.
    Shifokor Kerolin energiya darajasini yaxshilash uchun magniyni olishni tavsiya qiladi. "Agar siz metabolizmni kuchaytirsangiz va ish joyingizda kuchliroq bo‘lishni istasangiz, magniyning so‘rilishi mumkin bo‘lgan shaklini oling", deydi u.

    4. Albatta jismoniy mashq qiling
    Erish tuyulishi mumkin, lekin kun davomida charchamaslik uchun kunni mashqlar bilan boshlamasangiz ham kunning biron qismida jismoniy harakatda bo‘lishingiz talab qilinadi.

    5. Stulda tekis o‘tiring
    O‘tirishingizga alohida e’tibor bering. O‘tirganingiz bukchayib o‘tirmang, o‘pkangiz siqilib o‘zingizga bilinmasa ham chuqur nafas olomaysiz. Natijada miyaga yetarli kislorod yetib bormay insonni charchoq va uyqu bosadi.

    6. Nafar olishni mashq qiling
    Nafas olib uni 30 soniya davomida saqlab turing. Har ikki soatda chuqur, to‘yib nafas olishga vaqt ajrating. Boshingizni quyi solib ishlash natijasida miya keragidan ko‘p toliqadi. Bu mashq esa miyadagi charchoqni tezda yo‘qotadi.

    7. Muntazam harakatda bo‘ling
    "Mushaklaringiz harakatlanmaganda, mushak hujayralaridagi mitoxondriya energiya ishlab chiqarmaydi", - deydi Sterkik. "Mitokondriya ko‘pincha hujayralar kuchlari yoki kuch stansiyalari deyiladi, sizning mushak hujayralari tanangizdagi mitoxondriyaning 95 foizini o‘z ichiga oladi."
    Ishda vaqti-vaqti bilan kerishib turing. Bu o‘zingizni yengil his qilib mushaklaringiz tortishuviga sabab bo‘ladi.

    8. Hamkasblaringiz bilan suhbatlashing
    Biz o‘zimiz xohlagan odamlar bilan ijtimoiy o‘zaro munosabatlardan energiya olamiz. Bizning tanamiz aslida oksitotsinni chiqaradi va natijada biz o‘zimizni yanada qulay va mazmunli his qilamiz. Qanday qilib energiyani tejashga qiziqqan bo‘lsangiz, hamkasblaringiz bilan ko‘proq vaqt sarflashni o‘ylab ko‘ring.

    9. Muqim yoki sayyor uchrashuvlar
    Uzoq vaqt davomida o‘tirish, miya fikrlarini o‘zgartiradi va sizni letargik va charchagan his qiladi. «Ishxonada turish yoki yig‘ilishlar qilish orqali qon oqimi oshiriladi.
    Telefon qo‘ng‘irog‘i paytida turing, elektron pochtani yuborish o‘rniga xabarni yetkazish uchun ofisda yuring, tushlik qilish uchun tushlik xonasiga boring - stolingizda buni qilmang.

    10. Kuniga ikki marta tashqariga chiqing
    Kuniga kamida ikki marta tashqarida 10 daqiqa sarflang. Vaqtni tashqarida o‘tkazishga ijobiy ta’sir ko‘rsatadigan gormonlarni yaratadi, bu esa energiyani ko‘paytirishga yordam beradi.
    Quyosh nuridan to‘yinish - bu bir tiyin sarflamasdan baxtli bo‘lishning ajoyib usuli.

    Ma'lumot

    Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
    » » Ishda o‘zingizni yana ham quvvatli sezishingizga yordam beradigan 10 maslahat