Beeline butun respublika bo‘ylab 20 mart kuni Xalqaro mijozlar kunini nishonladi. Beeline‘ning shaxsiy savdo va xizmat ko‘rsatish ofislarida abonentlarga maslahatchilar bilan bir qatorda kompaniyaning top-menejerlari va filial rahbarlari xizmat ko‘rsatdilar.
Voqeani sharhlar ekan, Unitel‘ning mijozlar tajribasi loyihasini rivojlantirish bo‘yicha rahbari Ekaterina Bakieva shunday dedi: “Maqsadimiz — mijozlarning haqiqiy ehtiyojlaridan kelib chiqqan holda abonentlar uchun yanada yaqin, qulay va tushunarli bo‘lish. O‘tgan yilda biz taqdim etilayotgan xizmatlarni yaxshilash va xizmat ko‘rsatish qulayliklari sifatini oshirish bo‘yicha ishlar olib bordik. Bu ishlar hozir ham davom etmoqda”.
Xalqaro mijozlar kuni 2010 yildan beri nishonlanib kelmoqda. Bu yangilik butun dunyo bo‘ylab tez tarqadi, va uni minglab kompaniyalar va tadbirkorlar qo‘llab-quvvatladilar. Beeline ikki yildan beri mijozlar bayramini keng nishonlamoqda. “Zamin” yangiliklarini “Instagram”da kuzatib boring
Ctrl
Enter
Xato topdIngizmi?
Iborani ajratib Ctrl+Enter tugmasini bosingMavzuga oid yangiliklar
O‘zbekistonda zilzilaga tayyorgarlik kuchaytiriladi
«Real Madrid» ustozi Karlo Anchelotti kechagi g‘alabadan so‘ng nimalar dedi?
Erdo‘g‘on: «Isroil Gitlerdan ham o‘tib ketdi»
AQSH razvedkasi: Ukraina 2024 yil oxirigacha urushda yutqazishi mumkin
Qondagi shakar miqdorini tartibga soluvchi foydali meva nomi aytildi
Xotirani yaxshilashning juda oddiy usuli topildi
Qozog‘istonlik milliarderlar suv toshqinidan zarar ko‘rgan hududlarga mablag‘ ajratdi
Biznes imkoniyatingizni kengaytiring