Kuni kecha 2016 yil bo‘yicha e’lon qilingan moliyaviy hisobotda Facebook kompaniyasi unga tegishili ijtimoiy tarmoqda kuniga 100 mln soatga yaqin video-kontentlar ko‘rilishini ma’lum qildi. Garchi bunday natija kompaniyaga reklamadan katta foyda ko‘rishga imkon bersa-da, u tez orada smart-televizizorlar uchun ilova chiqarishni ham rejelashtirgan.
Terabayt nashrining yozishicha, ayni vaqtda Facebook tarmog‘ida videolarning katta qismini qisqa jonli efirdagi videolar tashkil qiladi. Bunday formatga esa reklama joylash oson emas. Shu bois kompaniya uzunroq davom etadigan roliklarni monetizasiya qilishni boshlab yuborgan.
Ijtimoiy tarmoqning televizorlar uchun chiqariladigan ilovasi uzoq davom etadigan videolar orasiga reklama joylash va foydalanuvchilarga original kontent taqdim etish imkoniyatini beradi. Bundan tashqari,bunday ilova kelgusida videoservis brendlari bilan raqobat qilishda kompaniyaga yordam berishi mumkin. “Zamin” yangiliklarini “Telegram”da kuzatib boring
Ctrl
Enter
Xato topdIngizmi?
Iborani ajratib Ctrl+Enter tugmasini bosingMavzuga oid yangiliklar
O‘zbekistonda zilzilaga tayyorgarlik kuchaytiriladi
Erdo‘g‘on: «Isroil Gitlerdan ham o‘tib ketdi»
«Real Madrid» ustozi Karlo Anchelotti kechagi g‘alabadan so‘ng nimalar dedi?
Biznes imkoniyatingizni kengaytiring
AQSH razvedkasi: Ukraina 2024 yil oxirigacha urushda yutqazishi mumkin
Qondagi shakar miqdorini tartibga soluvchi foydali meva nomi aytildi
Xotirani yaxshilashning juda oddiy usuli topildi
Sirdaryoda budjetga juda ko‘p miqdorda zarar yetkazgan mayning ferma aniqlandi