Miya uchun "super ovqat" va uning yaxshi ishlashi uchun nimalar qilish kerak?

  • 10 noyabr 2019, 21:20
  • 2 506
  • Tibbiyot
  • Miya uchun "super ovqat" va uning yaxshi ishlashi uchun nimalar qilish kerak?
    Miya uchun super ovqatlar! Bular eng yaxshi ozuqaga boy, xom, kuchli oziq-ovqat bo‘lib, ular optimal sog‘liqni saqlashga, immunitetingizni va ongingizni kuchaytirishga yordam beradi, shuningdek, aqliy va jismoniy jihatdan quvvatni oshiradi. Super ovqatlar nima va qaysi ovqatlar eng yaxshi ekanligi haqida juda ko‘p chalkashliklar mavjud. Ba’zilar olma deb aytishadi, boshqalari esa turpni juda yaxshi ovqat deb bilishadi. Quyida Sizga miya uchun foydali oziq-ovqatlar va miyani kuchli qilish uchun nimalarga e’tibor qaratish kerakligi haqida fikr yuritamiz.

    1. Kakao kukuni

    Bu shokolad, uning pishmagan va ishlov berilmagan shakli bo‘lib, qovurilmagan yoki 115 darajadan yuqori pishmagan. Yashil choy, qizil sharob va kakaodan ko‘ra eng yuqori antioksidiant ta’sirga ega. Kakaodan olingan kimyoviy moddalar serotonin va boshqa neyrotransmitterlardan foydalanishni ko‘paytirishga yordam beradi. Serotonin bizning ichki antidepressiantimizdir. Dopamin bizning baxtimizni, diqqatimizni va e’tiborimizni oshiradi va endorfinlar bizning tabiiy og‘riq qoldiruvchi vositalarimizdir.

    2. Ko‘k choy

    L-Theanin standart yashil choyga qaraganda 5 baravar ko‘p. Ushbu aminokislotaning miya ichidagi alfa miya to‘lqinlarini qo‘zg‘atishi mumkin bo‘lgan qobiliyatlari bor. Sizning ongsiz ongingizga kirish eshigi.
    Matcha yashil choyi sizga ko‘proq energiya beradi, ammo L-teanin xossalari tufayli qahva singari shovqinsiz, bu konsentratsiyani va diqqatni oshirishga yordam beradi.

    3. Spirulina

    Bu dengiz sabzavotlarining malikasi. Spirulina ko‘plab bilim va sog‘liq uchun foydalarga ega, u miya shikastlanishining oldini olishga va miyaning buzilishini kamaytirishga yordam beradi va tezlikni, quvvatni va xotirani yaxshilash kabi aqliy qobiliyatlarni oshiradi.

    Agar bu sizni qiziqtirmasa, xolesterolni pasaytirish, sog‘ayishni tezlashtirish va hazm qilishni yaxshilash kabi ko‘plab sog‘liq uchun foydali ushbu kuchli qo‘shimchani qabul qilish haqida o‘ylash uchun bir necha sababdir.

    4. Kokos yong‘og‘i yog‘i

    Miya uchun yoqilg‘i! Ushbu o‘rta zanjirli triglitserid (MCT) jigarga to‘g‘ri keladi, u yerda ketonlarga qayta ishlanib, ular to‘g‘ridan-to‘g‘ri miyaga yoqilg‘i sifatida yuboriladi.

    Bu sizning mashinangizni to‘ldirishga borganingizda va siz premium yoqilg‘isidan foydalansangiz, u juda yumshoq va kamroq kuch sarf qilayotganini sezasiz, shunda miyangizni glyukoza o‘rniga kokos moyi bilan boqsangiz, kognitiv yaxshilanishga olib keladi.

    Shuningdek miya faoliyatini kuchaytiruvchi quyidagi mashqlarni bajarishni tavsiya qilamiz:
    Shaxmat o‘ynang: shaxmat o‘ynash sizni keskin qiladi va sizning IQingizni oshiradi.

    Yangi tilni o‘rganing: Har qanday yoshda, yangi til o‘rganish miyangizni aqlli bo‘lishga majbur qiladi.

    Yangi musiqa asbobini o‘rganing: yuqoridagi kabi bir xil narsalar.

    Meditatsiya qiling: bu xabardorlikni oshiradi va siz esdan chiqarmaysiz.

    Miya mashqlari: jumboqlarni, mantiqiy muammolarni hal qiling va hokazo. Bu miyangiz uchun yaxshi mashq.

    Jismoniy mashqlar: Bu sizning energiya darajangizni oshiradi, ya’ni miyada tuman bo‘lmaydi.

    Facebook орқали авторизация
    Ma'lumot

    Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
    » » Miya uchun "super ovqat" va uning yaxshi ishlashi uchun nimalar qilish kerak?