Kosmetika mahsulotlarini ishlab chiqarish bilan shug’ullanuvchi mashhur L'Oréal Paris kompaniyasi britaniyalik go’zallik blogeri Amena Xonni sochlar parvarishi uchun mo’ljallangan vosita reklamasiga taklif qildi.
Ayol kundalik turmushda hijob o’raydi va reklamada ham aynan shunday qiyofada namoyon bo’ladi. Reklama qahramoni Amena bu haqida shunday deydi:
“Sochlarini ko’rsatmaydigan ayollar ularni parvarish qilmaydilarmi? Sochlar o’zingizga e’tibor qaratishning qatta bir qismidir. Ular men uchun jozibani aks ettiradi. Men turmaklar yaratish, turli kosmetika, jumladan xushbo’y vositalar ishlatishni yoqtiraman”.
Amena reklama orqali begona nigohlardan berkitilgan sochlar holati ham muhim ahamiyatga ega ekanligi haqida tushuncha berishga harakat qilgan. “Zamin” yangiliklarini “Youtube”da kuzatib boring
Ctrl
Enter
Xato topdIngizmi?
Iborani ajratib Ctrl+Enter tugmasini bosingMavzuga oid yangiliklar
Zelenskiyga ukrainaliklar haqida kutilmagan yangilik aytildi
AQSHning Suriyadagi harbiy bazasiga raketalar hujum qildi
Ramzan Qodirovning 19 yoshli qizi medal bilan taqdirlandi
Akademik Qodir G‘ulomov Qo‘shrabotda bo‘ldi
Olimlar o‘quvchilarning familiyasidagi bosh harf ularning bahosiga ta’sir qilishini aniqladi
Shveysariya prezidenti Putinga maktub yo‘lladi
O‘zbekistonda o‘tgan uch oyda qancha avtomobil ishlab chiqarilgan?
Damas uchun onlayn kontraktatsiya ochiladi