Facebook’га қарашли Instagram ижтимоий тармоғи билан ҳамкорлик қилувчи реклама берувчилар 2016 йил февраль ойидаги кўрсаткичларга нисбатан икки баравар ошиб, 500 минг нафарга етди, деб ёзмоқда "Qalampir.uz" сайти.
Instagram тармоғига реклама жойлаштириш хизмати 2015 йил сентябрь ойида тақдим этилганди. Реклама берувчиларнинг сони ортишига тармоқнинг фойдаланувчилар орасида кенг оммалашаётгани туртки бўлган, дея тахмин қилиш мумкин. Бу борада Instagram Twitter микроблоглар тармоғидан ўзиб кетди. Бу тармоқда реклама берувчилар сони 100 минг нафарни ташкил этади. Facebook ижтимоий тармоғи эса хозирча барча дастурларни ортда қолдирмоқда. Ундаги реклама берувчилар сони 2 миллионга етган.
Маълумотларга кўра, Instagram ижтиомий тармоғига реклама жойлаштиришга асосан кичик бизнес вакиллари қизиқиш билдиришмоқда. Улар асосан АҚШ, Бразилия, Буюк Британия, Австралия ва Канада фуқароларидир. «Замин» янгиликларини «Вконтакти»да кузатиб боринг
Ctrl
Enter
Хато топдИнгизми?
Иборани ажратиб Ctrl+Enter тугмасини босингМавзуга оид янгиликлар
Ўзбекистонда ўтган уч ойда қанча автомобиль ишлаб чиқарилган?
Рамзан Қодировнинг 19 ёшли қизи медаль билан тақдирланди
ҲАМАС етакчиси: Исроил Рафаҳга кирса, Фаластин халқи оқ байроқни кўтармайди
Германиянинг Knauf компанияси Россиядан бутунлай чиқиб кетишини тасдиқлади
Швейцария президенти Путинга мактуб йўллади
Олимлар ўқувчиларнинг фамилиясидаги бош ҳарф уларнинг баҳосига таъсир қилишини аниқлади
Зоҳида Умарова нима сабабдан ўғли ва келини билан бирга яшамаслигини айтди
Футзал. Осиё Кубоги. Тожикистон Японияни гуруҳда қолдирди