Foto: «Global Look Press»
Xitoy kompaniyasi ikki asosiy brendi — «Xiaomi» va «Redmi»ni rivojlantirishda davom etadi, deb xabar berdi «Profil». Kompaniya vakiliga ko‘ra, birinchi brend «texnologik yuksalish va foydalanishning premial tajribasi»ni ifodalaydi, ikkinchi brend ostida nisbatan arzon narxlanuvchi hamda yoshlarga yo‘naltirilgan mahsulotlar taklif etiladi.
Kompaniyaning brendlash tizimi 2021 yilning uchinchi choragidan o‘zgartiriladi, deb yozmoqda «The Verge» portali. Ta’kidlanishicha, tez orada ikki brend «Xiaomi» ekotizimi va IoT-mahsulotlarida tatbiq etilishi boshlanadi.
«Mi» brendi o‘qilishi va talaffuzi osonligi bois asosan G‘arb bozorlarida foydalanilib kelingandi. Endi bunga hojat qolmadi: «Xiaomi» tanilib ulgurdi, qisqartmadan voz kechiladi. “Zamin” yangiliklarini “Telegram”da kuzatib boring
Ctrl
Enter
Xato topdIngizmi?
Iborani ajratib Ctrl+Enter tugmasini bosingMavzuga oid yangiliklar
Erdo‘g‘on: «Isroil Gitlerdan ham o‘tib ketdi»
«Real Madrid» ustozi Karlo Anchelotti kechagi g‘alabadan so‘ng nimalar dedi?
O‘zbekistonda zilzilaga tayyorgarlik kuchaytiriladi
Biznes imkoniyatingizni kengaytiring
AQSH razvedkasi: Ukraina 2024 yil oxirigacha urushda yutqazishi mumkin
Qondagi shakar miqdorini tartibga soluvchi foydali meva nomi aytildi
Xotirani yaxshilashning juda oddiy usuli topildi
Sirdaryoda budjetga juda ko‘p miqdorda zarar yetkazgan mayning ferma aniqlandi