Foto: «Youth Are Awesome»
Apple brendi, to‘qqizinchi yildirki, eng qimmatligicha qolmoqda, «Interbrand Corp» 2021 yil uchun o‘tkazgan tadqiqotlar shuni ko‘rsatmoqda. Brend o‘tgan yildan beri 26 foizga qimmatlashdi — $408,25 mlrd.
Ikkinchi o‘rinda — Amazon brendi (+24 foiz, $249,25 mlrd.), uchinchi — Microsoft (+27 foiz, $210,2 mlrd.), to‘rtinchi — Google (+19 foiz, $196,8 mlrd.).
Top-10 ro‘yxatidagi qolgan brendlar ham o‘z o‘rnini yo‘qotmadi:
Samsung (+20 foiz, $74,635 mlrd.)
Coca-Cola (+1 foiz, $57,488 mlrd.)
Toyota (+5 foiz, $54,107 mlrd.)
Mercedes-Benz (+3 foiz, $50,866 mlrd.)
McDonald's (+7 foiz, $45,885 mlrd.)
Disney (+8 foiz, $44,183 mlrd.).
2020 yilga nisbatan eng qimmatlagan brend — Tesla (+184 foiz, $36,27 mlrd.) 26-o‘rindan 14-pog‘onaga sakradi. “Zamin” yangiliklarini “Odnoklassniki”da kuzatib boring
Ctrl
Enter
Xato topdIngizmi?
Iborani ajratib Ctrl+Enter tugmasini bosingMavzuga oid yangiliklar
Erdo‘g‘on terrorchilar haqida keskin gapirdi
Suvni tik turgan holda ichish mumkin emasligi ilmiy jihatdan isbotlandi
Har kuni kechqurun piyoda yurish organizmda qanday o‘zgarishlarga sabab bo‘ladi?
Rossiya Ukrainaning harbiy dron yig‘uv inshootlarini yo‘q qildi
Rossiya qo‘shinlari Avdeyevkadagi ikkita qishloqni egallab oldi
AQSH elchisi: “Rossiya Ukraina poytaxtiga gipertovushli raketalar bilan zarba berdi”
Moskvadagi terakt bo‘yicha yana uch kishi ushlandi
AQSH rasmiylari: Millionlab amerikaliklar xitoylik hakerlar hujumiga uchragan