
Elektron hujjatlar almashinuvi O‘zbekistonga har yili 24 milliard so‘mni tejashga imkoni bermoqda, dedi Prezident Shavkat Mirziyoyev byurokratikka qarshi kurash bo‘yicha forumda.
"Davlat xizmatlari markazlari, Yagona portal va ’Raqamli hukumat’ tizimi joriy etilishi natijasida davlat xizmatlari soni 444 tadan 1040 taga yetdi, ko‘rsatilgan xizmatlar hajmi 55 milliondan oshdi", — ta’kidladi davlat rahbari.
So‘nggi vaqtlarda mamlakatda 90 dan ortiq faol va aralash xizmatlar joriy etildi, taxminan 30 ta xizmat real vaqt rejimida taqdim etilmoqda. Byurokratikani kamaytirish maqsadida respublikada 160 dan ortiq litsenziya bekor qilindi, yuzdan ziyod hujjatlarni onlayn olish imkoniyati yaratildi.
Shuningdek, tadbirkorlar biznesni masofadan turib ro‘yxatdan o‘tkazish imkoniyatiga ega bo‘lishdi. 2030 yilga borib Toshkent davlat xizmatlari sonini 1500 taga, onlayn xizmatlar ulushini esa 95 foizga yetkazishni maqsad qilgan.
Kelasi yilda yana 250 ta xizmat raqamlashtirilishi va ’Qog‘ozsiz hukumat’ tizimiga o‘tish rejalashtirilmoqda. Mirziyoyev litsenziyalash, qurilish va kommunal tarmoqlarga ulanish sohalarida 300 dan ortiq xizmatni soddalashtirish ko‘zda tutilganini qo‘shimcha qildi.
Kommunal tarmoqlarga yagona ariza asosida ulanish imkoniyatlari yaratiladi. Shuningdek, 100 dan ortiq xizmat ko‘rsatish muddatini qisqartirish, davlat xizmatlari portali, ’Yagona darcha’ va boshqa tuzilmalarga sun’iy intellekt joriy etish rejalashtirilgan.
“Zamin”ni Telegramʻda oʻqing!Mehmon guruhidagi foydalanuvchilar ushbu nashrga izoh qoldira olmaydi.