Internetda Facebook’ga yangiliklar tasmasidagi postlar ostida foydalanuvchilar his-tuyg‘ularini aniqlashga imkon bermaydigan Go Rando brauzerlar uchun yangi funksiya paydo bo‘ldi.
Ilova ishlab chiqaruvchilarining bildirishicha, ijtimoiy tarmoq hislar haqidagi ma’lumotni (“layk”, “vau” yoki “xa-xa” kabi) nafaqat yangiliklar tasmasini yaxshilash uchun, balki reklamani aniqlash va ma’lumotlar bilan boshqa harakatlar maqsadida foydalanadi. Masalan, Facebook’ning reklama mijozlari foydalanuvchilar haddan tashqari darg‘azab bo‘lishi yoki yaxshi kayfiyatda ekanidan foydalanib qolishlari mumkin.
Go Rando yaratuvchilarni algoritmni chalkashtirishni taklif etishmoqda: yangilik Facebook’ga foydalanuvchining neytral hissiyotlari haqida ma’lumotni jo‘natadi. Agarda foydalanuvchi post tagida haddan tashqari ijobiy yoki salbiy fikrlarni qoldirsa, Go Rando ularni “bir maromga” solib qo‘yadi.
Bu yangilik Google Chrome brauzerida ishlaydi. Boshqa foydalanuvchilar uchun u haqdagi batafsil ma’lumot ishlab chiqaruvchi blogida joylashtirilgan. “Zamin” yangiliklarini “Youtube”da kuzatib boring
Ctrl
Enter
Xato topdIngizmi?
Iborani ajratib Ctrl+Enter tugmasini bosingMavzuga oid yangiliklar
OAV: Markaziy Osiyo davlatlari dronlar bilan qurollanmoqda
Rossiyada amerikalik askar o‘g‘rilikda ayblanib qo‘lga olindi
Prezident Mirziyoyev Moskva paradidagi ishtirokidan so‘ng Toshkentga qaytdi
Mbappe alamli mag‘lubiyatdan keyin nimalar dedi?
Osiyo chempionati. O‘zbekiston terma jamoasi umumjamoa hisobida uchinchi bo‘ldi
Rossiya qo‘shinlari Umanskoye qishlog‘ida SSSR bayrog‘ini o‘rnatdi
Putin beshinchi muddatga Rossiya prezidenti lavozimiga kirishdi
Putin Rossiyada tug‘ilishni ko‘paytirishga buyruq berdi