YouTube videoxizmati hamon o‘z sohibi Google ga foyda olib kelganicha yo‘q. Garchi undan foydalanuvchilar soni 1 mlrd. ga etgan bo‘lsada. Bu haqda “The Wall Street Journal” xabar beradi. Maqolaning to‘liq versiyasi bilan “The Australian” sayti orqali tanishish mumkin.
YouTube 2014 yilda 2013 yildagiga qaraganda 1 mlrd. dollar ko‘p, ya’ni 4 mlrd. dollar mablag‘ ishladi. Hisob-kitoblarga qaraganda bularning bari “uchma-uch” bo‘lib qolgan. Taqqoslash uchun aytish lozimki, ijtimoiy tarmoq hisoblanmish Facebook 2014 yilda 12 mlrd. dollar ishlab topgan. Shundan 3 mlrd. dollari sof foyda. Bugungi kunda ijtimoiy saytdan foydalanuvchilar soni 1,3 mlrd. kishini tashkil etadi.
“The Wall Street Journal” ning yozishicha, YouTube videoroliklarni saqlash, chetdagi saytlarga qo‘yish, har kim ham kiradigan video ko‘radigan sayt emas. Shu bois bundan keyin YouTube o‘z videplatformasini rivojlantiryotgan Facebook va Twitter hamda o‘z shaxsiy teleseriallariga, lisenziyali teleshoulariga ega Netflix va Amazon bilan raqobatlashishga to‘g‘ri keladi. YouTube ning biznes operasiyalari bilan shug‘ullanuvchi vakili Robert Kinkl (Robert Kyncl)ning aytishiga qaraganda, televidinie yo‘nalishi orqali emas, aynan xizmat ko‘rsatish servisini rivojlantirish orqali rivojlanishga erishish mumkin.
Manba: www.kun.uz “Zamin” yangiliklarini “Instagram”da kuzatib boring
Ctrl
Enter
Xato topdIngizmi?
Iborani ajratib Ctrl+Enter tugmasini bosingMavzuga oid yangiliklar
Lukashenko G‘arbga tahdid bilan chiqdi
Qaysi kundalik odatlar immunitet pasayishiga olib kelishini bilasizmi?
Toshkentda 02 kodli avtoraqamlar taxminan qachon paydo bo‘lishi aytildi
Piyoda yurish va bog‘dorchilik bilan shug‘ullanish depressiyaga chalinishni 23 foizga kamaytiradi
Ortiqcha vaznli insonlar uchun sog‘lom ovqatlanishning beshta muhim qoidasi
Sariqmi yoki yashil: qaysi turdagi banan foydaliroq?
Germaniyada maktab o‘quvchilari ommaviy ravishda islom dinini qabul qilmoqda
AQSHning G‘azodagi siyosatidan norozi Davlat departamenti rasmiysi iste’foga chiqdi