Бироз аввал Одноклассники шахсий ёзишмалар учун API пайдо бўлишини эълон қилган эди. Бугун эса улар ўзининг биринчи интеграцияси хақида хабар бермоқда. Брендлар мижозлар билан мулоқот қилиши учун чатлар ва бошқа алоқа воситаларини яратувчи LiveTex компанияси ушбу лойиҳа хамкори бўлди.
Ушбу интеграция натижасида ОК фойдаланувчилари кечаю-кундуз брендлар ва компаниялар гуруҳларига мурожаат этишлари мумкин бўлади. Янги ечим хозирда LiveTex билан хамкорлик қилаётган компаниялар гурухлари иштирокчилари мавжуд.
Ушбу тизим компания менежерига барча ижтимоий тизимдаги гурух иштирокчилари билан бир ойна усулида мулоқот қилиш имкониятини беради. Шу билан бирга тизим мурожаатларни автоматик тарзда бўш менежерлар ўртасида тақсимлайди ва жавоб бериш тезлигини оширади, хамда жавобсиз мурожаатлар қолиб кетишининг олдини олади.
Ушбу тизимдан биринчилардан бўлиб «Юлмарт» компанияси бўлди. Компаниянинг “Сифат” йўналиши раҳбари Артемий Семеновнинг сўзларига кўра Одноклассникида хозирги вактгача фойдаланувчилар билан мулоқот автоматлаштирилмаган эди, янги ечим эса жавоб бериш вақтини қисқартиради ва ижтимоий тизимнинг каттарок аудиториясини қамраб олишга ёрдам беради. Следите за новостями “Замин” в “Telegram”
Ctrl
Enter
?
Новости по теме
Geely Galaxy: пять новинок с запасом хода до 2000 км представлены
Xiaomi представила устройство для чистки ушей
Марк Цукерберг заявил, что в Facebook и Instagram больше не будет проверки фактов
Apple покажет роль ИИ в уведомлениях iOS 18
Вышла iOS 18.2.1: исправлены критические ошибки!
Redmi Turbo 4 и Poco X7 Pro: всё, что нужно знать о новых смартфонах!
NFS: Underground 2 в новом поколении! Погрузитесь в гонки с демо-версией
United Airlines планирует установить интернет Starlink на всех своих самолётах