Ish joyida bo‘yindagi og‘riqni kamaytirish yo‘llari

  • 25 fevral 2017, 08:13
  • 4 705
  • Hayot tarzi
  • Ish joyida bo‘yindagi og‘riqni kamaytirish yo‘llari

    Zamonamizning eng keng tarqalgan muammolardan biri – bo‘yin va beldagi og‘riqlar hisoblanadi. Odatda bunday og‘riqlar ko‘pincha o‘tirib ishlaydiganlarni ayni ish vaqtining o‘rtasida bezovta qiladi.

    1. Ish joyini zamonaviylashtiring

    Klaviaturani tirsaklar 90 darajali burchak ostida bukiladigan va stol ustidan osilib turmaydigan qilib joylashtiring. Qo‘lning bunday holati bilaklarni charchashdan saqlaydi.

    2. O‘rindiqni almashtiring

    Shifokorlar maxsus ortopedik o‘rindiqlarni tavsiya qiladi. Bunday o‘rindiqlar mushaklardagi kuchlanishni yumshatish va beldagi bosimni kamaytirish bilan bukchayishning oldini olishga yordam beradi.

    3. Mashq qilish vaqti

    Ish kuni davomida har 45—60 daqiqada turish va mashq qilish juda muhimdir. Bu tanani o‘tirish holatida tutib turuvchi mushaklarning ma’lum guruhlari kuchlanishini yengillashtirishga yordam beradi.

    Facebook орқали авторизация
    Ma'lumot

    Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
    » » Ish joyida bo‘yindagi og‘riqni kamaytirish yo‘llari