17:19 / 04.09.2017
6 163

Reklamaga qiziqtirish uchun qilinadigan 5 xil ayyorliklar

Reklamaga qiziqtirish uchun qilinadigan 5 xil ayyorliklar
1) Rasm chapda, matn o‘ng tomonda

Brend o‘z logotipini reklama qilayotgan paytda tasvir chap tomonda, matn esa o‘ngda bo‘lishi muhim. Sababi, miyaning o‘ng yarimshari tasvirni tahlil qilishga javob beradi, bundan tashqari miya vizual axborotni ko‘zgudagidek qabul qiladi. O‘ng tomonda berilgan tasvirni tahlil qilish uchun uni dastavval to‘ntarish kerak. Chapda rasmni joylashtirish orqali miyamizning ishini yengillashtirib, 100 mlrd neyronlarimizni boshqa vazifani bajarishga undaymiz.

2) Tasvirlarda aniq ifodasiz yuz qiyofalaridan foydalaning

Yuzni tahlil qilgach, miyada avval duch kelingan qiyofalar solishtiriladi. Agar kishi kulayotgan yoki xo‘mrangan yuzni ko‘rsa, uning xursand yoki xafaligini darrov biladi. Aniq ifodasiz yuz ko‘rinishi miyani tasvir ustida ko‘proq ishlashga majbur qiladi.

Mona Lizani olaylik. Odamlar u nima haqida o‘ylayotganini bilish uchun qancha yillar sarflayaptilar

3) Qancha kam bo‘lsa, shuncha yaxshi

Internetdan ko‘p seriallar yuklab olganlar bilishadiki, jarayonda qancha ko‘p reklama bo‘lsa uni ko‘rilish ehtimoli shuncha kamayadi.

“Reklamalarni bloklovchi texnologiyalar sabab, nashrlarning reklama va kontent sifati o‘rtasidagi balansni ushlab turishi vazifasi paydo bo‘ldi, – deydi Bendern. Aqlli nashrlar reklamalar sonini cheklab bo‘lsa-da o‘z daromadlarini oshirib bormoqdalar, chunki foydalanuvchilar reklamani qabul qilishga tayyorlar agar u saytdagi asosiy narsa bo‘lmasa”.

4) Aylanaga olingan hududlar – eng yaxshisi

Evolyutsiya kishilarni xavfli, o‘tkir narsalardan qochishga, himoyalanishga o‘rgatdi. Dizayndagi “o‘tkir burchaklar” foydalanuvchi ongida ulardan qochish tasavvurini uyg‘otadi.

Sezganingizdek, Apple (yaqin oragacha) mahsulotlari dizaynida o‘tkir burchaklar, uchlar o‘rniga aylanalar, qiyaliklardan foydalanib kelgan. Bu mijozni uzoqlashtirmay aksincha o‘ziga tortadi.

5) Yarim qoida

Benderning fikricha, 1 soniyadan kam tomosha qilingan reklamalar reklama beruvchiga jiddiy muammolarni keltirib chiqarishi, 2 soniyadan ko‘proq ko‘rilganini esa “oltin oraliq” deyish mumkin.

Manba: Like It

arenda kvartira tashkent

Ctrl
Enter
Xato topdIngizmi?
Iborani ajratib Ctrl+Enter tugmasini bosing
Yangiliklar » Hayot uchun » Reklamaga qiziqtirish uchun qilinadigan 5 xil ayyorliklar