Xitoyning internet-tijorat sohasida faoliyat yurituvchi Alibaba kompaniyasi o‘z savdo maydonchalarida qalbaki mahsulotlar bilan kurash kampaniyasini boshladi. Bu haqda Kun.uz yozmoqda.
Alibaba bunday mahsulotlar bilan kurash chorasi sifatida nufuzli brendlar, savdo assosiasiyalari va intellektual mulk sohasidagi ekspertlar bilan hamkorlikni yo‘lga qo‘yadi. Ular orasida Louis Vuitton, Swarovski va boshqa mashhur markalar bor.
Kompaniya bunday hamkorlik bozor ishtirokchilariga kompaniya bilan intellektual mulk sohasidagi tajribalarini o‘rtoqlashish imkonini berishidan umid qilmoqda. Alibaba buning o‘rniga alyans a’zolariga qalbaki mahsulotlar borasidagi ma’lumotlar va texnik ko‘mak taqdim etadi. “Zamin” yangiliklarini “Twitter”da kuzatib boring
Ctrl
Enter
Xato topdIngizmi?
Iborani ajratib Ctrl+Enter tugmasini bosingMavzuga oid yangiliklar
Amerikalik olimlar barcha uchun birdek foydali jismoniy faollik turini aniqladi
Rossiya dunyodagi birinchi vodorod yoqilg‘ili avtomobilni taqdim etdi
“Tolibon” Afg‘onistonning Xost viloyatida besh nafar fuqaroni qamchi bilan jazoladi
Mariya Zaxarova ukrainaliklarni Amerika hindulariga o‘xshatdi
Vladimir Putin «Krokus»da sodir etilgan terakt uchun o‘ch olishga chaqirdi
Crocus teraktida ayblanayotgan tojikistonlik Dalerjon Mirzoyevning ota-onasi o‘g‘li haqida gapirdi
Velosipedda sayr qilish uchun 3 sabab: yoshartiradi, ozdiradi va umrni uzaytiradi
Zoir Mirzayev “Telefonsiz maktab”ga 300 mln so‘m mukofot berdi