
Sog‘liqni saqlash sohasida xizmat sifatini yanada yaxshilash maqsadida O‘zbekistonda Respublika tez tibbiy yordam markazi barcha hududiy filiallarida Call-back (qayta qo‘ng‘iroq) tizimi amalga joriy etildi. Samarqand viloyatidagi muvaffaqiyatli tajribadan ilhomlangan ushbu yangilik joriy yildan boshlab butun respublikada sinov sifatida yo‘lga qo‘yildi.
Tizimning asosiy maqsadi — 103 xizmati faoliyatiga doir e’tirozlarni barvaqt aniqlash, murojaatlar sababini o‘rganish va tezkorlik bilan bartaraf etish. "Tez yordam" brigadalari faoliyati Call-back orqali muntazam ravishda nazorat qilinayotgani natijasida aholidan tushayotgan shikoyatlar soni keskin kamaygan.
Masalan, o‘tgan yilning may-iyun oylarida 103 xizmatiga 783 ta shunday murojaat kelib tushgan bo‘lsa, 2025 yilning ayni davrida bu ko‘rsatkich 32,3 foizga kamayib, 538 tani tashkil etdi. Bunday ijobiy o‘zgarish tizimning nafaqat joriy etilishi, balki samarali ishlashini ham ko‘rsatib turibdi.
Mutasaddilarning fikricha, Call-back tizimi fuqarolarning o‘ziga xos fikr va takliflarini o‘rganish, ular bilan doimiy aloqada bo‘lish, ko‘rsatilgan xizmatlardan qanchalik qoniqishini baholash imkoniyatini bermoqda. Shu orqali tez tibbiy yordam sifatini yanada yaxshilash, tizimdagi kamchiliklarni bartaraf etish, eng muhimi, aholi ishonchini oshirishga qaratilgan amaliy choralar ko‘rilmoqda.
Xulosa qilib aytganda, respublikada Call-back tizimining joriy qilinishi tez tibbiy yordam xizmatida sifat nazoratini kuchaytirish va aholi manfaatlarini ta’minlashda yangi bosqichni boshlab berdi. Bu tizim kelajakda yanada rivojlanishi va boshqa sohalarda ham amaliyotga kiritilishi kutilayapti. “Zamin”ni Telegramʻda oʻqing!
Ctrl
Enter
Xato topdIngizmi
Iborani ajratib Ctrl+Enter tugmasini bosing Mavzuga oid yangiliklar