O‘z biznesini boshlaganlarning hammasida ham faol marketing olib borishning imkoni yo‘q. Ammo tijorat qilishni hamma istaydi. Sizning vazifangiz xizmatingizning “oldin” va “keyin”da kim turganini aniqlashdan iborat.
Masalan, aviachipta xarid qilayotgan kishiga mehmonxona band qilishni taklif qilish mantiqan to‘g‘ri va mehmonxonaga buyurtma qoldirgan kishiga taksi xizmati yoki ekskursiyani taklif qilgan ma’qul.
Devor ko‘tarishdan avval poydevor quriladi. Ana shundan so‘ng ish tom qurishga yetib boradi. Har qanday biznesda ham shunaqa. Agar kimdir sizning auditoriyangizga sizdan avval ta’sir qilsa, sizdan keyin ham bu ishni davom ettiradiganlar topiladi. Ana o‘shalar bilan siz o‘zaro hamkorlik qilishingiz, foydali bitimlar tuzishingiz kerak.
Chunki misol uchun, sportzal egasi bilan sport ozuqalarini reklama qilish bo‘yicha kelishish mumkin.
Shunday ekan, o‘tirib yaxshi o‘ylasangiz, kim bilan hamkorlik qilish bo‘yicha samarali g‘oyalarni yarata olasiz.
Manba: Like It “Zamin” yangiliklarini “Youtube”da kuzatib boring
Ctrl
Enter
Xato topdIngizmi?
Iborani ajratib Ctrl+Enter tugmasini bosingMavzuga oid yangiliklar
Germaniyada maktab o‘quvchilari ommaviy ravishda islom dinini qabul qilmoqda
Vladimir Putin «Krokus»da sodir etilgan terakt uchun o‘ch olishga chaqirdi
Amerikalik olimlar barcha uchun birdek foydali jismoniy faollik turini aniqladi
Qaysi kundalik odatlar immunitet pasayishiga olib kelishini bilasizmi?
Piyoda yurish va bog‘dorchilik bilan shug‘ullanish depressiyaga chalinishni 23 foizga kamaytiradi
Velosipedda sayr qilish uchun 3 sabab: yoshartiradi, ozdiradi va umrni uzaytiradi
Rossiya dunyodagi birinchi vodorod yoqilg‘ili avtomobilni taqdim etdi
Crocus teraktida ayblanayotgan tojikistonlik Dalerjon Mirzoyevning ota-onasi o‘g‘li haqida gapirdi