
O'zbekistonda tashqi reklama bozori 2025 yilning birinchi yarmida 366,3 milliard so'mga (taxminan $30,3 mln) yetdi. Bu haqda Sostav nashri Meter tahliliy xizmatiga asoslanib xabar berdi.
Bozor o'sishi deyarli butun davr davomida kuzatildi. Yanvar oyida xarajatlar hajmi $3,9 mln ni tashkil etgan bo'lsa, may oyida bu ko'rsatkich $6 mln ga yetdi.
Shundan so'ng, iyun oyida kichik bir pasayish qayd etildi. Tashqi reklamaning ko'p qismi quyidagi sohalarga to'g'ri keladi: Ushbu kategoriyalar bozorning yarmidan ko'pini tashkil etadi.
Boshqa segmentlar — avtomobillar, sog'liqni saqlash, restoranlar, turizm va qurilish — 3–6% oralig'ida joylashgan. Eng yirik reklama beruvchilar orasida Yandex Go Lavka va Flavis kompaniyalari qayd etilgan.
Ularning kampaniyalari Toshkent va boshqa yirik shaharlardagi raqamli ekranlar hamda bilbordlarda faol joylashtirilmoqda.
O'zbekistonda tashqi reklama hajmi $30 mln dan oshdi
Ctrl
Enter
Xato topdIngizmi?
Iborani ajratib Ctrl+Enter tugmasini bosing Mavzuga oid yangiliklar