Taşkent’te 45 kg “Andican dondurması” imha edildi

Taşkent’te 45 kg “Andican dondurması” imha edildi
Taşkent’in Mirabad ilçesinde sağlık ve epidemioloji hizmeti çalışanları, sertifikasız “Andican dondurması”na ait 45 kilogramlık partiyi ele geçirip imha etti, upl.uz bildirdi.

İlçe valiliğine göre, operasyon 31 numaralı okul yakınında gerçekleştirildi. Yetkililer, ürünün halk sağlığına zarar verebileceğini vurguladı.

Ayrıca yetkililer, bu tür dondurmaların genellikle hijyen ve sağlık kurallarına aykırı koşullarda üretildiğini ve saklandığını, içeriğinin ise bilinmediğini belirtti.
Zamin.uz'u Google'a ekleyin"Zamin"i Telegram'da okuyun!
Discuss with Zamin AIAnalyze the news, get useful answers

Yorumlar 0

İlgili haberler