23:16 / 01.12.2014
5 677

Mishel Platini britan gazetasini sudga berdi

Mishel Platini britan gazetasini sudga berdi
UEFA prezidenti Mishel Platini Buyuk Britaniyada chiqadigan "Sunday Times" nashrini sudga berdi. Bu haqida "Interfaks" axborot agentligi xabar tarqatgan.

"Sunday Times" nashri biroz oldinroq UEFA prezidenti nomiga dog‘ tushiradigan maqolani e’lon qilgan edi. Maqolada, Mishel Platini 2018 yilgi Jahon Chempionati mezbonligi uchun saylovlarda pora evaziga Rossiya uchun ovoz bergani hamda o‘z ovozi evaziga ruslardan Pablo Pikassoning kartinalaridan birini olgani haqida yozilgan edi. Maqolada Rossiya yana boshqa amaldorlarni ham pul bilan sotib olgani bayon qilingan edi.

FIFA bu holat bo‘yicha noyabr oyida tekshiruv o‘tkazdi va Rossiyaning mundial mezbonligini qo‘lga kiritishi haqqoniy tarzda amalga oshgani haqida xulosa qildi. Natijada, "Sunday Times" nashri tuhmatda ayblanmoqda.

"Bu ayblov boshdan g‘irt uydirma edi. Endi mening advokatlarim ingliz gazetasi bilan shug‘ullanishadi "- deydi Platini.

Qayd etish joizkli, 2018 yilgi mundial mezbonligi uchun Rossiya bilan birgalikda Angliya ham da’vogarlik qilgan edi.

Manba: Kun.uz

Ctrl
Enter
Xato topdIngizmi?
Iborani ajratib Ctrl+Enter tugmasini bosing
Fikrlar (0)


Yangiliklar » Sport » Mishel Platini britan gazetasini sudga berdi
[/banner_pushhouse