Fransa'da hantavirüs riski nedeniyle sekiz kişi karantinaya alındı

Fransa'da hantavirüs enfeksiyonuyla ilgili endişeler nedeniyle sekiz kişi karantinaya alındı. Konuyla ilgili açıklamayı ülkenin Sağlık Bakanlığı yaptı.
Bakanlığa göre, karantinaya alınanlardan biri uçakta virüs tespit edilen bir hasta ile aynı ortamdaydı. Erkekte hafif semptomlar görülmesine rağmen, test sonucu negatif çıktı.
Diğer yedi kişi ise MV Hondius adlı yolcu gemisinden inen bir yolcuyla temas halindeydi. Şu anda hepsi tıbbi gözetim altında tutuluyor.
Gemide kalan beş Fransa vatandaşının, Kanarya Adaları'na ulaştıktan sonra 24-48 saat içinde Fransa'ya getirileceği belirtildi. Ülkeye vardıklarında test ve yeniden test süreçlerinden geçirilecekler.
Fransa Dışişleri Bakanlığı, şu ana kadar bu vatandaşlarda endişe verici bir belirti görülmediğini bildirdi. Hastalık belirtileri ortaya çıkarsa, özel sağlık kuruluşlarına yerleştirilecekler.






















Yorumlar 0
…