Mercedes-Benz'in Berlin'deki tüm bayilerini sattığı ortaya çıktı

Mercedes-Benz'in Berlin'deki tüm bayilerini sattığı ortaya çıktı

Ünlü Alman otomobil üreticisi Mercedes-Benz'in Berlin'deki tüm bayilerini sattığı öğrenildi. Alıcı olarak Alpha Auto Group'un başındaki Kanadalı girişimci Kuldip Billan gösteriliyor.

Bild gazetesinin paylaştığı bilgilere göre, anlaşma Berlin'deki yedi şubeyi kapsıyor. Bu merkezlerde yaklaşık 1500 personel çalışıyordu.

Kaynaklara göre şirket, gelecekte Hamburg, Münih ve Ren-Ruhr sanayi bölgesi gibi büyük şehirlerdeki bayilerini de satmayı planlıyor. Bu kararın yaklaşık 8 bin kişilik istihdamı etkileyebileceği belirtiliyor.

Berlin'deki çalışanlara anlaşma hakkında e-posta yoluyla bilgi verildiği öğrenildi. Çalışanlara nakdi tazminat alma veya bir yıllık iş güvencesi garantisi seçenekleri sunuldu. Daha sonra mevcut iş sözleşmelerinin feshedilerek yeni sözleşmeler yapılması planlanıyor.

Zamin.uz'u Google'a ekleyin"Zamin"i Telegram'da okuyun!
Discuss with Zamin AIAnalyze the news, get useful answers

Yorumlar 0

İlgili haberler