Kuzey Kore lideri Kim Jong-un hangi ülkeyi en büyük düşman olarak değerlendirdi?

Kuzey Kore lideri Kim Jong Un, Güney Kore'yi ülkenin en büyük düşmanı olarak nitelendirdi. RIA Novosti, Kore Merkez Telgraf Ajansı'na (STAK) atıfta bulunarak bu konuda bilgi verdi.
Pyongyang'ın Seul'ü en şiddetli rakip olarak gördüğünü ve ona karşı tutumlarının sert olduğunu belirtti.
Bu açıklamanın bölgedeki siyasi durumu daha da gerginleştirebileceği belirtiliyor.
Discuss with Zamin AIAnalyze the news, get useful answers






















Yorumlar 0
…