Obama neden uzaylılar sırrının gizli kalmayacağını söyledi?

Obama neden uzaylılar sırrının gizli kalmayacağını söyledi?

Eski ABD Başkanı Barack Obama, uzaylılar hakkındaki düşünceleriyle tekrar ilgi odağı oldu.

Ona göre, eğer hükümetin elinde gerçekten uzaylılara dair gizli kanıtlar olsaydı, bu bilgiler çoktan kamuoyuna sızmış olurdu.

Obama, Washington'da gizli bilgileri tamamen saklayabilecek sistemin o kadar da güçlü olmadığını vurguladı.

Bu konuda şakayla karışık bir yorum yaparak, "Yemin ederim, korumalardan biri çoktan bir uzaylıyla selfie çekip birine göndermiş olurdu" dedi.

Eski başkan, yılın başındaki podcast yayınlarından birinde de aynı konu hakkında görüşlerini dile getirmişti.

Uzaylıların var olma ihtimalini reddetmedi ancak Dünya'ya geldiklerine inanmadığını belirtti.

Obama ayrıca meşhur "51. Bölge" hakkındaki söylentilere de değindi.

Zamin.uz'u Google'a ekleyin"Zamin"i Telegram'da okuyun!
Discuss with Zamin AIAnalyze the news, get useful answers

Yorumlar 0

İlgili haberler