Özbekistan Cumhurbaşkanı ve İtalya Başbakanı ağaç dikti

Özbekistan Cumhurbaşkanı ve İtalya Başbakanı ağaç dikti
Özbekistan Cumhurbaşkanı Şevket Mirziyoyev ve İtalya Başbakanı Giorgia Meloni, Kongre Merkezi bahçesinde birlikte meşe ağacı dikti.

Bu tören, iki ülke halkları arasındaki dostluğun ve Özbekistan-İtalya stratejik ortaklığını güçlendirme konusundaki kararlılığın sembolü oldu.

Üst düzey konuk, ziyaretine Semerkand’ın tarihi eserlerini gezish bilan devam etti.

Devlet başkanımız ise Semerkand’daki ziyaretini tamamlayıp Taşkent’e döndü.
Zamin.uz'u Google'a ekleyin"Zamin"i Telegram'da okuyun!
Discuss with Zamin AIAnalyze the news, get useful answers

Yorumlar 0

İlgili haberler