Фото: «Nv.ua»
«Instagram» ижтимоий тармоғининг матбуот хизмати харидларни амалга ошириш имконини берувчи функция ишга туширилганини маълум қилди. Эндиликда фойдаланувчилар «Stories» бўлими орқали бир нечта фирмаларнинг маҳсулотларини харид қила олади, деб ёзади «Хабар» нашри.
Хусусан, компаниялар қаторидан «Adidas», «Louis Vuitton», «Aritzia» ва «Kooples» ўрин олган.
Брендлар ўзларининг «Stories»ига бир нечта тегларни қўшиши ва бу орқали фойдаланувчининг саҳифасига харидларни тўғридан тўғри юбориши мумкин. Шу билан бирга фойдаланувчи «Instagram» мобил дастуридан ташқарига чиқиши шарт эмас.
Янги функция ижтимоий тармоқ фойдаланувчилари орасида ўтказилган сўров натижалари асосида яратилган.
Эслатиб ўтамиз, 18 май куни «Instagram» ижтимоий тармоғи репост фукциясини ҳам жорий этганди. “Замин” янгиликларини “Youtube”да кузатиб боринг
Ctrl
Enter
Хато топдИнгизми?
Иборани ажратиб Ctrl+Enter тугмасини босингМавзуга оид янгиликлар
Ўзбекистонда зилзилага тайёргарлик кучайтирилади
Эрдўғон: «Исроил Гитлердан ҳам ўтиб кетди»
«Реал Мадрид» устози Карло Анчелотти кечаги ғалабадан сўнг нималар деди?
“Ювентус” ҳимоясини титратиб ташлаган Шомуродовнинг ўйини қандай баҳоланди?
Хотирани яхшилашнинг жуда оддий усули топилди
Бизнес имкониятингизни кенгайтиринг
АҚШ разведкаси: Украина 2024 йил охиригача урушда ютқазиши мумкин
Сирдарёда бюджетга жуда кўп миқдорда зарар етказган майнинг ферма аниқланди