ABD yarın İran ile görüşmeler yapacak - Axios

ABD yarın İran ile görüşmeler yapacak - Axios

ABD heyeti ve arabulucuları, 26 Mart'ta İran ile üst düzey görüşmeler yapmayı görüşüyor. Toplantı onaylanırsa, ABD Başkan Yardımcısı Jay Dee Vance de katılabilir.

Başbakan Binyamin Netanyahu, böyle bir anlaşmanın olasılığının İsrail çıkarlarına tam olarak uymadığından endişe duyuyor. Şu anda Washington, Tahran'ın cevabını bekliyor. Axios kaynakları ayrıca, aracıların ayrıntılı müzakereler için geçici bir ateşkes önerdiğini de söyledi.

Bu toplantı gerçekleşirse, bölgedeki durumu hafifletmek ve gerilimleri azaltmak için önemli bir adım olabilir.

Zamin.uz'u Google'a ekleyin"Zamin"i Telegram'da okuyun!
Discuss with Zamin AIAnalyze the news, get useful answers

Yorumlar 0

İlgili haberler