Nuno Espírito Santo, "City" Mağlubiyetini Değerlendirdi

Nuno Espírito Santo, "City" Mağlubiyetini Değerlendirdi

İngiltere Premier Ligi'nin bir sonraki tur karşılaşmasında "West Ham", deplasmanda "Manchester City"ye 3-0 mağlup oldu. Maçın ardından Londra ekibinin teknik direktörü Nuno Espírito Santo karşılaşmayla ilgili değerlendirmelerde bulundu.

"İkinci yarıda daha iyi oynadık, özellikle de başlarında. Ancak birinci yarı o kadar iyi geçmedi. Maça kötü başladık, rakip hızlı bir şekilde gol attı ve oyunu kontrol etti. İkinci yarı daha iyi geçti.

Planladığımız şeyleri tamamen gerçekleştiremedik. Bu kadar erken bir gol yediğinizde her şey zorlaşıyor. Bu karşılaşmayı dikkatlice analiz etmemiz gerekiyor" dedi Espírito Santo Sky Sports’a konuşarak.

Şu anda "West Ham", Premier Lig puan tablosunda 18. sırada yer alıyor ve küme düşme hattında bulunuyor.

Zamin.uz'u Google'a ekleyin"Zamin"i Telegram'da okuyun!
Discuss with Zamin AIAnalyze the news, get useful answers

Yorumlar 0

İlgili haberler