Arsenal 1903 rekorunu tekrarladı

UEFA Şampiyonlar Ligi grup aşamasının dördüncü turunda Londra'nın "Arsenal" takımı deplasmanda "Slavia"yı 3:0 mağlup etti. İlginçtir ki, bu galibiyet "topçular" için art arda sekizinci "gol yemeden" kazanılan maç oldu.
Mikel Arteta'nın öğrencileri bu seride "Slavia" (3:0), "Burnley" (2:0), "Brighton" (2:0), "Crystal Palace" (1:0), "Atletico" (4:0), "Fulham" (1:0), "West Ham" (2:0) ve "Olympiakos" (2:0) takımlarını mağlup etti. İngiltere Premier Lig basın servisinin verdiği bilgiye göre, "Arsenal" kendi 1903 yılında kırdığı art arda "gol yemeden" galibiyetler rekorunu tekrarladı.
Arteta'nın öğrencilerinin bir sonraki maçı 8 Kasım'da "Sunderland"e karşı oynanacak.
Zamin.uz'u Google'a ekleyin"Zamin"i Telegram'da okuyun!Mikel Arteta'nın öğrencileri bu seride "Slavia" (3:0), "Burnley" (2:0), "Brighton" (2:0), "Crystal Palace" (1:0), "Atletico" (4:0), "Fulham" (1:0), "West Ham" (2:0) ve "Olympiakos" (2:0) takımlarını mağlup etti. İngiltere Premier Lig basın servisinin verdiği bilgiye göre, "Arsenal" kendi 1903 yılında kırdığı art arda "gol yemeden" galibiyetler rekorunu tekrarladı.
Arteta'nın öğrencilerinin bir sonraki maçı 8 Kasım'da "Sunderland"e karşı oynanacak.
Discuss with Zamin AIAnalyze the news, get useful answers






















Yorumlar 0
…