Atletico, savunmacı Clement Lenglet'i iki ay kaybetti

Atletico, savunmacı Clement Lenglet'i iki ay kaybetti
Madrid'in "Atletico" kulübü savunma oyuncusu Clement Lenglet, dizinden aldığı sakatlık nedeniyle uzun süre sahalardan uzak kalacak. Fransız futbolcu, İspanya Kupası 1/16 turunda "Atletico Baleares"e karşı oynanan maçta (3-1) sakatlık yaşadı ve mücadelenin 10. dakikasında oyundan çıkarıldı.

Tıbbi muayene sonuçlarına göre, Lenglet’in dizindeki medial kollateral bağı ciddi şekilde gerilmiş ancak ek komplikasyon olmadığı tespit edildi. İspanyol basınında yer alan haberlere göre, oyuncunun iyileşme süreci en az iki ay sürecek.

Bu nedenle sezonun kış dönemi maçlarının önemli bir bölümünü kaçırması bekleniyor. Bu sezon 30 yaşındaki Lenglet, La Liga'da 9 maçta forma giyerek 1 sarı kart gördü.

Zamin.uz'u Google'a ekleyin"Zamin"i Telegram'da okuyun!
Discuss with Zamin AIAnalyze the news, get useful answers

Yorumlar 0

İlgili haberler