Şirket, Bayern Münih ile gurur duyduğunu açıkladı

Şirket, Bayern Münih ile gurur duyduğunu açıkladı
Münih'in "Bayern" kulübünün baş antrenörü Vincent Kompany, Bundesliga kapsamında "Heidenheim" sahasında alınan 4-0'lık galibiyet üzerine değerlendirmelerde bulundu. Teknik direktörün belirttiğine göre, takım zorlu bir durumu geride bıraktı ve sezonun ikinci yarısı için sağlam bir temel oluşturdu.

Kompany, "Bayern"in doğru yönde ilerlediğine inandığını ifade etti. "Bu takımla gurur duyuyorum.

Buraya gelip iyi bir oyun sergilemek kolay bir iş değil. Sezonun ikinci yarısı için iyi bir temel attık.

Kupalar baharda belirlenir ve biz de bu mücadelede kesinlikle yer almalıyız," dedi Kompany. 15 hafta sonunda, "Bayern" 41 puan toplayarak Almanya şampiyonası puan tablosunda liderliğini sürdürüyor.

Zamin.uz'u Google'a ekleyin"Zamin"i Telegram'da okuyun!
Discuss with Zamin AIAnalyze the news, get useful answers

Yorumlar 0

İlgili haberler