O‘z biznesini boshlaganlarning hammasida ham faol marketing olib borishning imkoni yo‘q. Ammo tijorat qilishni hamma istaydi. Sizning vazifangiz xizmatingizning “oldin” va “keyin”da kim turganini aniqlashdan iborat.
Masalan, aviachipta xarid qilayotgan kishiga mehmonxona band qilishni taklif qilish mantiqan to‘g‘ri va mehmonxonaga buyurtma qoldirgan kishiga taksi xizmati yoki ekskursiyani taklif qilgan ma’qul.
Devor ko‘tarishdan avval poydevor quriladi. Ana shundan so‘ng ish tom qurishga yetib boradi. Har qanday biznesda ham shunaqa. Agar kimdir sizning auditoriyangizga sizdan avval ta’sir qilsa, sizdan keyin ham bu ishni davom ettiradiganlar topiladi. Ana o‘shalar bilan siz o‘zaro hamkorlik qilishingiz, foydali bitimlar tuzishingiz kerak.
Chunki misol uchun, sportzal egasi bilan sport ozuqalarini reklama qilish bo‘yicha kelishish mumkin.
Shunday ekan, o‘tirib yaxshi o‘ylasangiz, kim bilan hamkorlik qilish bo‘yicha samarali g‘oyalarni yarata olasiz.
Manba: Like It “Zamin” yangiliklarini “Facebook”da kuzatib boring
Ctrl
Enter
Xato topdIngizmi?
Iborani ajratib Ctrl+Enter tugmasini bosingMavzuga oid yangiliklar
NATO bosh kotibi Ukrainaning frontdagi ahvoli yomonlashganini tan oldi
Kreml Ukraina bo‘yicha muzokarada shartlar qo‘yishga urinmoqda
Har qanday katta yoshdagi kishi yetuk emas
Rossiya armiyasi Kupyanskka kirgani aytilmoqda
KXDR yetakchisi dronlarni ommaviy ishlab chiqarishni yo‘lga qo‘yishni buyurdi
Pashinyan Armanistonning Mustaqillik deklaratsiyani eng katta muammo va fojia deb atadi
Borrel YEIning Isroil bilan muloqotini to‘xtatishni taklif qildi
Blinken Isroildan uchta muammoni hal etishni talab qildi