Qish payti edi. Frank Epperson chanqadi. U o‘ziga ichimlik tayyorlashga qaror qildi. U xushbo‘y shakar aralashmasini oldi va uni kosaga solib, jigarrang tayoqcha bilan aralashtirdi. Va o‘yinga berilib ketdi.
Tashqarida o‘ynaganidan keyin u ichkilikni old maysazorda unutib qoldirganini esladi. Ammo borib shuni olib kelishga hafsala qilmadi. Keyin ichkariga uxlagani kirib ketdi. U ertasi kuni ertalab qaytib kelganida, u yerda muzlatilgan suyuqlik bilan turgan stakanini ko‘rdi.
Uni olish uchun tayoqni tortib ko‘rdi, unga muzlatilgan shakar suvi yopishtirilgan edi. Qanaqa ekan deb o‘ylagan Frank muzlatilgan suyuqlikni yeb ko‘rdi va uni juda yoqtirib qoldi. Shunda uning miyasiga zo‘r g‘oya keldi. U o‘z biznesini boshlashi kerak. Shunday qilib, u yana stakanlarni shakarli suvga to‘ldirib, yog‘och tayoqchalarni qo‘yib, ularni muzlatib, «Epsicle» deb nomlangan narsani sotishni boshladi. Uning tadbirkorligi o‘sha paytda trendda bo‘lgan limonad savdosini sindirdi.
Savdo uning mahallasida boshlanib, keyin boshqa joylarga ham tarqaldi. Oxir-oqibat, u mahsulotni «Popsicle» deb o‘zgartirdi. Shunday qilib, yangi mashhur tendensiya paydo bo‘ldi. U esa hozir biz sevib yeydigan «Muzqaymoq»dir, deya xabar bermoqda Quora. “Zamin” yangiliklarini “Instagram”da kuzatib boring
Ctrl
Enter
Xato topdIngizmi?
Iborani ajratib Ctrl+Enter tugmasini bosingMavzuga oid yangiliklar
“Kalyari” Shomurodov bo‘yicha bir qarorga keldi
Polsha generali: “Rossiya va Belarus bilan chegarada minalangan maydonlarni o‘rnatish kerak”
Rossiyada Ishim daryosidagi suv sathi tarixiy rekordni yangiladi
Joze Mourino Yevro—2024 favoritlarini sanab o‘tdi
Kim Chen In iqtisodni jonlantirish uchun Rossiya bilan aloqalarni mustahkamlashga intilmoqda
NATO rahbari Stoltenberg Kiyevga kelib, prezident Zelenskiy bilan uchrashuv o‘tkazdi
Volkswagen va Volvo kompaniyalari O‘zbekiston fuqarolarini ishga taklif qildi
Suvning fanga noma’lum bo‘lgan yangi xususiyati topildi