Luis Enrike: "Gvardiolaning rekordi meni qiziqtirmaydi"

Luis Enrike: "Gvardiolaning rekordi meni qiziqtirmaydi"
Luis Enrike: "Gvardiolaning rekordi meni qiziqtirmaydi"

"Barselona" bosh murabbiyi Luis Enrike chempionatida "Levante" ustidan qozonilgan halabadan so‘ng (5:0) rekordlar borasida fikrlarini bildirdi.Ispaniya

Eslatib o‘tamiz, kataloniyaliklar barcha musobaqalarni qo‘shib hisoblaganda ketma-ket 11-g‘alabaga erishdilar. "Barselona" bu natijaga oxirgi marta 2008/09 mavsumda Gvardiola boshchiligida erishgan edilar.

"Gvardiolaning rekordi. O‘n birinchi g‘alabaga erishib, unga tenglashganimni bilmagan edim. Rekordlar meni qiziqtirmaydi. Bunga mavsum tugaganidan so‘ng baho beramiz. Sovrinlar yutsak yaxshi bo‘lar edi", - deydi Enrike.

Manba: www.std.uz
Zamin.uz saytini Google'ga qo'shing"Zamin"ni Telegram'da o'qing!
Zamin AI bilan muhokama qilingYangilikni tahlil qiling, foydali maslahatlar oling

Izohlar 0

Mavzuga oid yangiliklar