Inter, Ajax’ı deplasmanda 2–0 mağlup etti

Inter, Ajax’ı deplasmanda 2–0 mağlup etti

UEFA Şampiyonlar Ligi’nin ilk haftasında Inter, deplasmanda Ajax’ı 2–0 mağlup etti.

İtalyan temsilcisinin gollerini Marcus Thuram 42. ve 47. dakikalarda kaydetti. Ajax topa %57 oranında sahip olmasına rağmen, etkili pozisyon üretmekte zorlandı.

Inter rakibine 14 şutla karşılık verirken, 4’ü isabetli oldu. Ajax ise yalnızca 2 isabetli şutla maçı tamamladı. Bu galibiyet Inter’e grup aşamasında ilk 3 puanı kazandırdı.

Zamin.uz'u Google'a ekleyin"Zamin"i Telegram'da okuyun!
Discuss with Zamin AIAnalyze the news, get useful answers

Yorumlar 0

İlgili haberler