Guardiola Aston Villa'ya kaybedip takımına ders çıkardı

Guardiola Aston Villa'ya kaybedip takımına ders çıkardı
Manchester City teknik direktörü Josep Guardiola, takımının mağlubiyetinden sonra basın toplantısında görüş bildirdi. O, 26 Ekim günü Aston Villa sahasında oynanan karşılaşmadan sonra kendi düşüncelerini ifade etti.

Euro-football.ru'nun yazdığına göre, Guardiola takımının iyi bir oyun sergilediğini vurguladı. Teknik adama göre, Manchester City maça iyi başladı ve ikinci yarıda daha aktif oynadı.

Ancak, takım gol atamadı ve bu maçtan gerekli derslerin çıkarılması gerektiği belirtildi. Guardiola sezonun henüz devam ettiğini hatırlattı.

Hatırlatmak gerekir ki, Aston Villa ve Manchester City arasındaki maç ev sahibi ekibin lehine 1:0 sonuçlandı. Şu anda Manchester City'nin 16 puanı var ve takım lig tablosunda dördüncü sırada ilerliyor.

Zamin.uz'u Google'a ekleyin"Zamin"i Telegram'da okuyun!
Discuss with Zamin AIAnalyze the news, get useful answers

Yorumlar 0

İlgili haberler