Pokonyoli: "Monaco"nun galibiyeti adil oldu

Pokonyoli: "Monaco"nun galibiyeti adil oldu

Pokonyoli: "Monaco"nun galibiyeti adil oldu
"Monaco", Fransa şampiyonasının 10. haftasında deplasmanda "Nantes"i 5:3 yenerek galip geldi. Maçtan sonra kulüp teknik direktörü Sebastien Pokonyoli görüşlerini paylaştı.

"Bu galibiyeti haklı olarak elde ettik. Fakat maç sırasında kendimize zorluklar yarattık.

Evet, üç gol yedik ama kendi futbolumuzu göstermeye devam ettik. Genç bir takımımız var, oyuncuların henüz oyunun çeşitli ince noktalarını öğrenmeleri gerekiyor.

Bu sürecin önemli bir parçası," dedi Pokonyoli. Fransa şampiyonasının 10. haftasının ardından "Monaco" 20 puan toplayarak turnuva tablosunda ikinci sırada yer alıyor.

Lider "PSG"den ise sadece bir puan gerideler.

Zamin.uz'u Google'a ekleyin"Zamin"i Telegram'da okuyun!
Discuss with Zamin AIAnalyze the news, get useful answers

Yorumlar 0

İlgili haberler