Amorim, MU'nun maç öncesi şanslarını değerlendirdi

Amorim, MU'nun maç öncesi şanslarını değerlendirdi

Amorim, MYU'nun maç öncesi şanslarını değerlendirdi
Cumartesi günü "Manchester United" Premier Lig kapsamında deplasmanda "Nottingham Forest" ile karşılaşacak. "Kırmızı şeytanlar" maça iyi bir formda geliyor – takım son üç maçını kazandı.

Ancak "ormanlılar" son dört maçta mağlup oldu. "Ben yakın zamanda 'Nottingham Forest'ın maçlarını izledim.

Kadroda yetenekli futbolcular var – Gibbs-White, Hudson-Odoi, Anderson. Bu maçta "Brighton"a karşı oynadığımız maça göre daha az boş alanımız olacak.

Ayrıca deplasman maçları bizim için daha zor geçiyor. Sahada durumu daha iyi kontrol etmemiz gerekiyor.

Her topu kapmak çok önemli. Bizi çok zorlu bir maç bekliyor," – dedi "MU" teknik direktörü Ruben Amorim basın toplantısında.

Karşılaşmanın ilk düdüğü Moskova saatiyle 18:00'de çalınacak.

Zamin.uz'u Google'a ekleyin"Zamin"i Telegram'da okuyun!
Discuss with Zamin AIAnalyze the news, get useful answers

Yorumlar 0

İlgili haberler