Amorim, "Nottingem" ile beraberliği değerlendirdi

Amorim, "Nottingem" ile beraberliği değerlendirdi
Manchester United'ın baş antrenörü Ruben Amorim, Premier Lig'in 10. haftasında takımının Nottingham Forest ile 2:2 berabere kaldığı maç hakkında konuştu. "İyi anlarımız oldu, gol attık ve ilk yarının sonunda oyun kontrolümüz altındaydı.

Ancak ikinci yarının başında 5 dakika boyunca dikkatimizi kaybettik, Premier Lig'de bu tür anlar yeterince oluyor. Yine de, bu durumdan toparlanabildik, bu iyi bir his," dedi Amorim.

Portekizli teknik adamın belirttiğine göre, eğer bu maç geçen yıl oynansaydı takımı mağlup olurdu. "Kırmızı Şeytanlar" bu beraberlikle Premier Lig sıralamasında beşinci sıraya yükseldi ve şu anda 17 puanları var.

Zamin.uz'u Google'a ekleyin"Zamin"i Telegram'da okuyun!
Discuss with Zamin AIAnalyze the news, get useful answers

Yorumlar 0

İlgili haberler