McDonald’s kompaniyasi fastfud sohasidagi eng yirik va mashhur brendga aylanish uchun uzoq yo‘l bosib o‘tdi, deb MSN xabar berdi. Kompaniya faoliyatini 1940 yilda Richard va Moris Makdonaldlar tomonidan Kaliforniyada ochilgan kichik taomxonalardan boshlagan. Ular mijozlarga tez va arzon taom taklif qilish g‘oyasi bilan ish boshlagan edi.
1955 yilda Rey Krok kompaniyaga qo‘shilib, McDonald’sni franshiza asosida rivojlantirishni boshladi. Bu strategiya kompaniyaning butun AQSh va keyinchalik dunyo bo‘ylab kengayishiga turtki bo‘ldi. Kompaniyada standartlashtirilgan oshxona tizimi, tez xizmat va qat’iy sifat nazorati joriy etildi.
Hozirgi kunda McDonald’s 100 dan ortiq mamlakatda 40 mingdan ortiq restoranga ega. Kompaniyaning muvaffaqiyati fastfud bozorida innovatsiya, marketing va samarali boshqaruvga bog‘liq bo‘ldi. McDonald’s dunyodagi eng taniqli brendlardan biriga aylangan.
“Zamin”ni Telegramʻda oʻqing!