Foto: «Youth Are Awesome»
Apple brendi, to‘qqizinchi yildirki, eng qimmatligicha qolmoqda, «Interbrand Corp» 2021 yil uchun o‘tkazgan tadqiqotlar shuni ko‘rsatmoqda. Brend o‘tgan yildan beri 26 foizga qimmatlashdi — $408,25 mlrd.
Ikkinchi o‘rinda — Amazon brendi (+24 foiz, $249,25 mlrd.), uchinchi — Microsoft (+27 foiz, $210,2 mlrd.), to‘rtinchi — Google (+19 foiz, $196,8 mlrd.).
Top-10 ro‘yxatidagi qolgan brendlar ham o‘z o‘rnini yo‘qotmadi:
Samsung (+20 foiz, $74,635 mlrd.)
Coca-Cola (+1 foiz, $57,488 mlrd.)
Toyota (+5 foiz, $54,107 mlrd.)
Mercedes-Benz (+3 foiz, $50,866 mlrd.)
McDonald's (+7 foiz, $45,885 mlrd.)
Disney (+8 foiz, $44,183 mlrd.).
2020 yilga nisbatan eng qimmatlagan brend — Tesla (+184 foiz, $36,27 mlrd.) 26-o‘rindan 14-pog‘onaga sakradi. “Zamin” yangiliklarini “Telegram”da kuzatib boring
Ctrl
Enter
Xato topdIngizmi?
Iborani ajratib Ctrl+Enter tugmasini bosingMavzuga oid yangiliklar
Shols va Putin o‘rtasidagi suhbat Kiyevga signal bo‘ldi
Endi operatsiyadan so‘ng kesmalar o‘rni ikki barobar tezroq bitishi mumkin
Apple dongdor ikki ayfonini rasman eskirgan deb e’lon qildi
Xatolar va mag‘lubiyatlar... ular kechiriladimi?
Kim Chen In harbiylarni jangovar holatda turishga chaqirdi
Rossiyalik deputat: «Oliy ma’lumotlilarning kurerlik qilishi — vatanparvarlikka zid»
O‘zi choy damlaydi va suhbatlashadi: dunyodagi birinchi “aqlli” choynak taqdim etildi (video)
Omega-3 qanday qilib ozishga yordam beradi?